[1] F. 2-4v [A l'angle superior dret al costat del nombre 2]. "Textual o virtual". Inc. (incomplet): "[...] bona y mala obra, que la bona sens bona intenció és mala, com dar almoyna, predicar y orar per guany o vanaglòria".
[2] F. 5-8v: "Sermó de la fèria sexta, primera [domínica] de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro, etc.' (Iohel 2)". Inc.: "Natural cosa és y necessària als malalts cercar y procurar metge y medicines".
[3] F. 9-12v: "Sermó de la domínica ia sancta Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Diu lo gran apòstol sant Pau Ad colo. 4: “Sermo vester semper in [gratia] sale sit conditus"'.
[4] F. 13-16v: "Sermó de la mateixa domínica aprés de vespres". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde' (Iohel 2)". Inc.: "Sentència és comuna y ordinària que “virtus in medium est"'; al marge: "Aristoteles 7 [...] Phis. [...] 18".
[5] F. 17-20v: "Sermó de la fèria 2 de la ia domínica de la 4ma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro, etc.' (Iohel 2)". Inc.: "Sentència és del gran apòstol sant Pere: “Non consonabitur nisi qui legitime certaverit"'.
[6] F. 21-24v: "Dimecres aprés de lo i diumenge de Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro, etc' (Iohel 2)". Inc.: "Regla és y sentència philosòphica: “Generatio unius est corruptio alterius"'; al marge: "Aristoteles De gene. corrupter. 17".
[7] F. 25-28v: "Divendres aprés de la i domínica de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Ioh., c. 2)". Inc.: "Sentència és y opinió verdadera de philòsophs y grans doctors, ço és, “forma in ens divinam, optimum et appetibile”, la qual és verdadera en tota criatura"; al marge: "Aristoteles li. 1 Phi., tex. 81, c. 9. S. Thomas ibidem".
[8] F. 29-32v: "Lo diumenge segon de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohe. 2)". Inc.: "Sentència és y regla molt verdadera del philòsoph: “Cognoscens proportionem istius vitae ad tempus sempiternum"'.
[9] F. 33-36v: "Sermó 2 del diumenge 2 de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohe. 2)". Inc.: "Sentència és vulgar, ordinària y philosòphica: “Qui tantum dicit nihil excludit”, que demane tot quant és vostre".
[10] F. 37-40v: "Sermó en lo dilluns del segon diumenge de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Considerant lo gran mal de què és lliurat lo peccador per la contricció y penitència".
[11] F. 41-44v: "Sermó en lo dimecres del 2 diumenge de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Sentència és philosòphica y molt verdadera que diu així: “Cognito fine, determinantur actiones quae ducunt ad ipsum et quae removent ab ipso”, clar està que si un home"; al marge: "Aristoteles, Eth., c. i, vel comentatores".
[12] F. 45-48v: "Sermó en lo divendres del segon diumenge de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Sentència és philosòphica y molt verdadera y de tots lloada, la qual relata axís: “Natura nihil facit frustra, non deficit in necessariis nec abundat in superfluis”, y açò diu un gentil y idòlatra"; al marge: "3 De anima, tex. 45".
[13] F. 49-52v: "Sermó en la domínica 3a de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Sentència és y molt verdadera dita per aquell gran philòsoph Plató in Timeo: “Anima est coniuncta corpori ut fruat scientie et virtutis"'.
[14] F. 53-56v: "2 sermó en la domínica 3a de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Natural cosa és a tot animal y molt més a l'home, fer les coses ab amor y esperança".
[15] F. 57-60v: "Sermó del dilluns de la 3a domínica de la Quaresma". [Sense tema]. Inc.: "Sentència és philosòphica y cosa natural y molt esperimentada: “Omne ens naturale desiderat per mansionem sempiternam”, lo qual és veritat en tota criatura insensible, sensible, angèlica y humana"; al marge: "Aristoteles, 2 De anima, com. 34".
[16] F. 61-64v: "Sermó del dimecres de la 3a domínica de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Sentència és philosòphica y molt verdadera: “Quid quod corrumpitur a suo contrario corrumpitur”, com apar que la aygua apague lo foch y que lo foch és calt y sech y la aygua freda y humida, vull dir, al propòsit, lo peccat y virtut, la gràcia y lo vici, Déu y lo dimoni són contraris"; al marge: "Aristoteles, li. De logi. et bone vita [sic]".
[17] F. 65-68v: "Sermó del divendres de la domínica 3a de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel [2,12])". Inc.: "Regla és y sentència philosòphica: “Natura non vadit de opposito ad oppositum sine mediis”, no pot alguna [cosa] mudar-se de un extrem a contrari o termini a un altre sens medis"; al marge: "Aristoteles, li. De sensu et sensibili".
[18] F. 69-72v: "Sermó de la domínica quarta de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Regla és y sentència philosòphica relatada per aquell gran philòsoph: “Omne recipiens est denudatum a natura recepti”, tota cosa que rep no tenia lo que rep"; al marge: "Aristoteles, De anima, c.o 61".
[19] F. 73-76v: "Sermó de la domínica quarta de la Quaresma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Regla és y sentència philosòphica verdadera y molt usada"; al marge: "Li. 5 Ethi.".
[20] F. 77-80v: "Sermó del dilluns de la domínica 4a de la 40a". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Considerant aquell gran philòsoph la inconstància y variació de les natures".
[21] F. 81-84v: "Sermó del dimecres de la domínica quarta de la 40a". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Diu aquell gran philòsoph una sentència molt verdadera y de tots usada y és: “Principium in maximum et omnium dificillimum”. De aquí ve un refran y proverbi llatí"; al marge: "Aristoteles, lib. De [...], c. 12".
[22] F. 85-88v: "Sermó del divendres de la domínica quarta de la 40ma". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Diu aquell gran philòsoph: “Non facile potest [?] inaudi qui sobrius est, sed qui est ebrius, nec qui est vigiled [sic] qui est dormiens”, y molt millor diu aquell tan gran y omnipotent Déu: “Vigilate ne intretis in tentationem"'; al marge: "Aristoteles, li. 5 Poli.".
[23] F. 89-92v: "Sermó de la domínica quinta que·s diu in Passione". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohel 2)". Inc.: "Sentència és philosòphica y molt verdadera dita per axís: “Quanto aliquid magis accedit ad medium tanto est melius, et quo magis recedit hoc est prius”, y diu lo mateix Arist[ote]lis, De anima: “[...] medium iudex est extremorum quod [...] alterum"'; al marge: "Aristoteles, li. 4 Topi., tractatu 3, c. 1; 2 Eth., c. 6".
[24] F. 93-96v: "Sermó 2 de la [domínica] quinta, dita in Passione". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro, etc.' (Iohel 2)". Inc.: "Sentència és philosòphica natural que diu: “Uniqumque id est delectabile quod amat”. Y Diògenes diu: “Curat quisque maxime id quod maxime diligit”. Y millor que tots nostre senyor Déu"; al marge: "Aristoteles, li. 1 Ethi., c. 41".
[25] F. 97-100v: "Sermó en lo dilluns de la domínica quinta que·s diu in Passione". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro, etc.' (Iohelis 2)". Inc.: "Diu aquell gran philòsoph, y molt bé: “Cognito fine, determinant actiones quae ducunt ad ipsum et [...]"'; al marge: "Aristoteles, 1 De anima, c. 1".
[26] F. 101-104v: "Sermó del dimecres de la domínica in Passione". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro, etc.' (Iohelis 2)". Inc.: "Diu lo gran philòsoph: “Beata est omnia quae non fuerit infecta, praevius operationibus hoc mundi cuius delectationes [...]"'; al marge: "Liber De morte".
[27] F. 105-108v: "Sermó de lo divendres de la domínica in Passionis". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro, etc.' (Iohel 2)". Inc.: "Sentència és philosòphica"; al marge: "Aristoteles, 1 li. Retho".
[28] F. 109-112v: "Sermo in dominicam in Ramis palmarum". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro, etc.' (Iohel 2)". Inc.: "Regla és universal y verdadera: “Solus bonus homo"'; al marge: "Aristoteles, 4 Ethi., 9".
[29] F. 113-116v: "Sermó 2 en lo diumenge de Rams". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohelis 2)". Inc.: "Sentència cathòlica y molt verdadera: “Nihil est generalius et ideo similius"'; al marge: "Apuleius, De deo Socratis".
[30] F. 117-120v: "Sermó del dilluns sant". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohelis 2)". Inc.: "Regla y sentència molt santa y per"; al marge: "Apuleius, De deo Socratis".
[31] F. 121-124v: "Sermó del dimecres sant". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohelis 2)". Al marge: "Boetius, li. 3 De con., prosa 5" [la resta, il·legible].
[32] F. 125-128v: "Sermó en lo dijous sant". Tema: "'Convertimini ad me in toto corde vestro' (Iohelis 2)". Inc.: "Diu nostre senyor Déu i senyor Jesucrist: “Ego sum panis vivus qui de coelo descendit, si quis manducaveris [sic]"'.
[33] F. 129-169v: "Passio domini nostri Jesu Christi". "Segueix-se la passió crudelíssima de Jesuchrist, Déu y home verdader, creador y senyor universal de tota creatura y redemptor de la naturalesa humana, al qual suplich humilment me faci d'ella participar ara y per sempre. Amén". Tema: "'Quia expedit vobis ut unus moriatur homo pro populo et non tota gens pereat' (Ioannis, c. xi)". Pròleg: "Entre totes les virtuts y perfeccions de la ànima".
F. 130: "[Aquest] sermó haurà 4 parts succintes y breus, y encara que n'hage matèria per plorar y predicar tota la vida, però abreviaré quant poré. En la 1a declararé les paraules del tema. En la 2 declararé una qüestió y dubte. En la 3 daré les causes què y per què Jesuchrist patí. En la 4 diré la virtut, effecte, fruit y bé que de la passió de Jesucrist, Déu senyor y redemptor nostre, se n'[ha] seguit". Inc.: "En 2 maneres se pot entendre lo tema".
F. 132, al marge: "2 part". "N'y [ha] un[a] gran dificultat y dubte: si ere necessari que Jesucrist patís y morís".
F. 137: "En aquesta 3 part del sermó diré com propòsit, al principi, les causes, la orde, modo y crueltat d'esta passió y mort de nostre Déu, senyor y redemptor nostre. Per 4 raons, coses y causes volgué Jesucrist patir y morir" [segueixen, els f., recremats i desfets].
[34] F. 170-172v: "Sermo in conceptione sanctissimae virginis Mariae". Tema: "'Et factum est post circulum dierum, concepit Anna, et peperit filiam et vocavit nomen ei[u]s Samuel' ([1Sa 1,20])". Inc.: "De moltes dones maridades y casades, devotes, santes y amigues de Déu se mostra en la divina Scriptura".
[35] F. 177-182v: "Sermó en lo diumenge de l'Advent". Tema: "'Ecce Rex tuus - super asinam et pullum' ([Mt 21,5])". Inc.: "Sentència és del grand sant Thomàs y de tots los sants docto[r]s, confirmada per lo mateix Déu -Ioannis-, ço és, ninguna obra o actió encara que en si y de si sia bona".
[36] F. 183-187v: "Sermó en lo segon diumenge de l'Advent". Tema: "'Tunc videbunt - et magestate' (Luc. 21)". Inc.: "Natural y ordinària cosa és als bons pares desijar y procurar la pau, virtut y bondat dels fills y apartar-los de vicis y de vicioses companyies ab amor, temor".
[37] F. 188-192v: "Sermó en lo 3 diumenge de l'Advent". Tema: "'Ecce ego mitto angelum meum ante faciem tuam' ([Mt 11,10])". Inc.: "Sentència és o regla philosòphica, “forma in qua dat rem rei”, natural com lo home “est animal rationale, leo rugibile' y també accidental".
[38] F. 193-194v: "Sermó segon de la mateixa domínica de l'Advent". Tema: "'Ecce Rex tuus venit tibi mansuetus' (Math., 21 ca.)". Inc.: "Dita la mateixa salutació susdita di<r>ns lo present sermó, aurà 5 parts. En la 1, declararé la causa de la nostra inquietut y descontentament y la excelència del 3 Advent divinal, 3 perquè Déu".
[39] F. 195-200v: "Sermó en lo quart diumenge de l'Advent de nostre Senyor". Tema: "'Ecce Rex tuus venit tibi"'. Inc.: "Sentència és del gran sant Pau: “Horrendum [est] <in> incidere in manus Dei viventis' (Heb. 10); quant un home peque y és pres y à de ser examinat".
[40] F. 201-212: "Sermó 2 de la mateixa domínica quarta". Tema: "'Ecce Rex tuus venit tibi' (Math., 21 ca.)". Inc.: "Desijant nostre senyor Déu omnipotent nostra salvació, nos amoneste y avise que estigam a punt y que no·ns descuydem dient: “Videte, vigilate, orate ne scitis in quo tempus sit [...]"'.
[41] F. 212v: "Sermó en lo dia de sant Steve, protomàrtir". Tema: "'Domine Iesu ne statuas illis hoc peccatum' (Act. 7)" [sense text].
[42] F. 217-220v: "In dominica Septuagesima. Sermó per a provocar al poble a penitència y a la oració". Tema: "'Nisi poenitentiam habueritis, omnes simul peribitis' (Lucae 13)". Inc.: "Aquell nostre gran y omnipotent Déu mostre lo admirable amor, voluntat y gana que té de la nostra salvació en moltes maneres y vies y especialment en avisar-nos los mals, tribulacions y treballs que an de venir".
[43] F. 221-224v: "Sermó en lo diumenge de la Sexagèsima". Tema: "'Nisi poenitentiam egeritis, omnes simul peribitis' (Lucae 13)". Inc.: "Mane la santa mare Sglésia, y justíssimament, so graves penes y censures, als senyors metges y barbe[r]s, que “ante omnia procurem y manem al malalt que prenem o tenem en cura, que face penitència, que·s confesse y combregue"'; al marge: "I Decretal s. Gre., li. 3 De peni. et remi. casum infirmitatis corporalis".
[44] F. 225-228v: "Sermó de la domínica in Quinquagesima". Tema: "'Nisi poenitentiam egeritis, omnes simul peribitis' (Lucae 13)". Inc.: "Sentència és de tots los docto[r]s, sellada y confirmada, y la mateixa ley divina, y obrada per aquella divina y real magestat al Fill de Déu humanat".
[45] F. 229-231v, tema: "'Nisi poenitentiam egeritis, omnes simul peribitis' (Lucae 13)". Inc.: "Diu aquell sant y reverend propheta, il·luminat de l'Esperit Sant, una prophecia que vuy és complida: “Iratus est furore Dominus in populum suum, et abominatus est hereditatem suam; et tradidit eos in manus gentium' et “dimisi eos secundum desideria cordis eorum; ibunt [in] adinventionibus suis' [Sl 105,40; 80,13]. Horrenda y espantable prophecia, però sentència fulminada y dada".
[46] F. 232 Inc.: "Sentència és de tots los sants docto[r]s y concilis y assí mateix Déu: que la oració vocal o mental “est elevatio mentis in Deum [...]”. Dons mal pot anar el que parle, negocie, passege, riu".
[47] F. 233-235v: "Sermó en la domínica in Passione". Tema: "'Quis ex vobis arguet me de peccato?' (Ioa., c. 8)". Inc.: "Sentència philosòphica és molt verdadera: “Omnis natus tendit ad aliquid terminum per debita media”, ço és: tot moviment natural <al>, artificial o moral va y tire a algun terme, y si per los migs al tal si ordenats, com la aygua de son natural freda y humida posada en la olla al foch"; al marge: "Aristoteles, li. [...] Phis., c. [...]".
[48] F. 236-239v: "Sermó en la domínica in Passione" Tema: "Si veritatem dico vobis quare non creditis mihi' (Ioa. 8)". Inc.: "Opinió és y sentència philosòphica: “Tria faciunt alicuius dictum credibile: prudentia, virtus, benevolentia”; y dons la causa perquè no creen"; al marge: "Aris., 2 li. Politica".
[49] F. 241-243v: "Sermó en la domínica 5 in 40a dita in Passione". Tema: "'Qui ex Deo est - non estis' (Ioa. 8)". Inc.: "Diu aquell gran sant savi y real propheta David una sentència, entre altres, a la salut de les ànimes molt necessària y és la següent: “Audi filia - Deus tuus”. Segons la lley divina y positiva y la sentència dels sants docto[r]s, tres coses són necessàries per a la salut de les ànimes".
[50] F. 245-248: "Sermó en lo diumenge de Rams". Tema: "'Solvite et adducite mihi' (Mth. 21, Mar. 11, Lucae [19,30], Ioan 12 [no té aquest verset])". Inc.: "Aquell gran y molt amich de Déu, patriarca Isaac, fill del patriarca Abraham".
[51] F. 248v-250v: "Sermó en lo diumenge de Rams". Tema: "Sobre lo mateix tema". Inc.: "Acostumaven los israelitas, quant morie algun gran home, fer grant plant y plor, vestint-se de dol. Durave lo plant 40 o més dies com en la mort del patriarca Jacob y de Moisès".
[52] F. 251-252v: "Sermó en lo dia de Pascua". Tema: "'Surrexit, non est hic' (Marci, ca. 15 [sic per 16,6])". Inc.: "Conte lo gran apòstol y evangelista sant Marc com al 3 dia, que fonch lo diumenge".
[53] F. 253-257: "Sermó en la fèria 2a de Pasqua de la santa Resurrecció". Tema: "'Mane nobiscum Domine - iam dies' (Lucae 24)". Inc.: "'Dies -com diu axís- est solis latio super terram, nox vero est solis absentia”, lo qual vem per experiència: lo sol se aturà y parà en temps del capità Josuè".
[54] F. 257v-260v: "Sermó en la fèria 3a de Pascua de Penthecostès". Tema: "'Ego sum pastor bonus' (Ioa., ca. [10,11])". Inc.: "Dita la salutació en lo present sermó, durà 3 parts. En la 1a contaré la història evangèlica. En la 2 provaré que no y à vuy bon pastor o prelat. En la 3, qui és bon pastor. Nostre senyor Déu Jesucrist, redemptor nostre, vent la malícia, supèrbia y ambició dels antics y moderns sacerdots, y la gran “libido dominandi"'.
[55] F. 261-263v: "Dominica in albis, prima dominica post Pascha". Tema: "'Pax vobis' (Ioannis, cap. 20)". Inc.: "Tres coses à de tenir el que à de sentenciar, concordar y pacificar als enemics y discordes".
[56] F. 264-265: "Dominica in albis. Alius sermo". Tema: "'Pax vobis"' [la resta, il·legible].
[57] F. 265-270v: "Sermó en lo segon dia de Pentecostès. 4 junii 1571". Tema: "'Sic Deus dilexit mundum ut Filium suum unigenitum daret' (Ioan. 3)". Inc.: "Opinió és y sentència universal de philòsophs y sants theòlecs que la vista és lo millor y més principal dels 5 sentiments, per 3 causes y raons".
[58] F. 271-274v: "Sermó en lo dia de la gran y santa Ascenció de nostre Senyor". Tema: "'Signa eos qui crediderint haec sequentur' (Marci, c. 16)". Inc.: "Moltes raons y causes tenen, lo dia de vuy, los cathòlics per celebrar-se, regozijar y festejar aquesta festa".
[59] F. 275-278v: "Sermó en la domínica intra octavas Ascensionis" [la resta, il·legible].
[60] F. 279-282v: "Sermó en lo dia de Penthecostès, ço és, Sinquagesma". Tema: "'Si quis diligit me - eum faciemus' (ex capite 14 santissimi Ioannis)". Inc.: "Proposada la salutació en lo present sermó, aurà 4 parts. En la ia co[n]citaré y breument la història evangèlica. 2, declararé què cosa és amar y amor y les differències d'ell. La 3, la causa [...] amor y la orde y modo com lo christià à de amar a Déu. En la 4, lo premi y corona que Déu darà al que verdaderament lo ame ara y aprés d'esta vida".
[61] F. 283-286v: "Sermó en lo dia de Penthecostès o Sinquagesma". Tema: "'Si quis diligit me - eum faciemus' (Ioa. 14)". Inc.: "Dicite la divina història en lo c. 2 del llibre dels Actes dels Apòstols, d'on se pren".
[62] F. 287-290v: "Sermó en lo 2 dia de Penthecostès o Sinquagesma". Tema: "'Hoc est autem iudicium - quam lucem' (ex ca. 3 sanctissimi Ioannis)". Inc.: "Conte la divina història en lo li. dels Actes, acciones [?] y maravelles" [la resta, il·legible].
[63] F. 291-298v: "Sermó en lo dia del santíssim Corpus de nostre senyor Déu salvador y redemptor". Tema: "'Ego sum panis vi[v]us qui - pro mundi vita' (Ioannis, cap. sexto)". Inc.: "Entre totes les virtuts morals, la humilitat y charitat són les més senyalades y a nostra salut y vida molt més necessàries" [la resta, il·legible].
[64] F. 299-303v: "Sermó en la festa del" [la resta, il·legible].
[65] F. 304-307v: "Sermó en lo dia de la festa del Corpus Domini y sanctíssim sacrament". Tema: "'Quis manducat [ex] hoc pane vivet in aeternum' (Io[a]n., c. 6)". Inc.: "Diu la Glosa ordinaria sobre aquestes paraules: “Sed pane, panem et aquam coram eis ut comedat et bibat”, que debaix de non [sic] de pa y aigua" [la resta, il·legible].
[66] F. 308-311v: "Sermó en lo dia de sant Joan Baptista". Tema: "'Quid putas puer iste erit? Etenim manus Domini erat cum illo' (Luce 1)". Inc.: "Molt bé y divinament fo que sant Joan Baptista és concebut y nat de pare Zacharies y de mare Elizabet, perquè Zacharies vol dir memòria del Senyor, el que es recorde de Déu, el qual figura el bon parlar" [la resta, il·legible].
[67] F. 312-316v: "Dominica nona post octavas Corporis Christi". Tema: "'Quid hoc audio de te? - villicare' (Lucae, c. 16)". Inc.: "Diuen sobre [?] Déu: “Filii huius saeculi prudentiores sunt filii lucis (in [Lc 16,8])" [la resta, il·legible].
[68] F. 317-319v: "Dominica x post octavas Corporis Christi". Tema: "'Volo ut protinus des mihi in disco caput Ioannis Baptistae' (Marci, cap. sextus)". Inc.: "Dita la salutació en lo present sermó, aurà 3 parts. En la ia contam la història evangèlica. En la 2 diré “quid est"' [la resta, il·legible].
[69] F. 320-323: "Dominica [il·legible] post octavas Corporis Christi" [la resta, il·legible].
[70] F. 324-326: "Sermó de la Anunciació del Senyor". Tema: "'Benedicta es tu - super terram' (Iudith 13)". Inc.: "Cosa és ordinària, natural, molt usada y acostumada entre los bons y virtuosos, conèixer, agrair, lloar y amar al Senyor".
[71] F. 328-331v: "Sermó en la festa del gran sant Ampeli". Tema: "'Psalite iusti - psalite illi' (ex psalmo 32)". Inc.: "Diu aquesta real i divina [...], aconselle y mane a tots los vivents en aquest món miserable y perillós: “Quis est homo qui vult vitam diligit dies, videre bonos? [al marge Ps 33]. Diverte a malo, et fac bonitatem, inquire pacem, et persequere eam”, ço és, qui vol la glòria y benaventurança que [...] o ningú, don[c]s, si voleu la vida pacífica, la gràcia y glòria, dexau lo camí ferrat y comúy preneu lo angost y stret que porta a la glòria" [la resta, il·legible].
[72] F. 332-335v: "Dominica quarta post Pascha". Tema: "'Abiicientes - animas vestras' (Iacobi, ca. i)". Inc.: "Exorte, amoneste y aconselle lo gran apòstol sant Jaume en la epístola que s'és cantada a tothom en general y als devots y fels christians en particular".
[73] F. 336-339: "Sermó en lo dia de nostre gran pare sant Benet" [la resta, il·legible].
[74] F. 340-342v: "Sermo dominica 18 post t[empus] Penthecosten". Tema: "'Diliges dominum Deum tuum in toto corde tuo et in tota anima tua, et in tota mente tua' ([al marge Math. 22; Mar. 12; Luce 10])". Inc.: "Diu lo senyor Déu per sant March, c. 22, una paràbola, similitut y exemple".
F. 344-345 [índex, amb la nota inicial següent]. "Aquest sermonari començà lo pare fra Antoni Alfaig, monjo d'esta sima, casa de nostra Senyora de Montserrat, en lo qual si alguna cosa herètica o errònea o a les bones costums contrària s'i trove, serà per ma ignorància, no malícia; estic en tot a la correcció de la santa mare Església romana". |